Natalie Portman jest moim zdaniem jedną z najlepszych ambasadorek Diora na przestrzeni lat. Kampania, która moim zdaniem zasługuje na miano najlepszej w tym roku, powstała we współpracy z Timem Walkerem. Przedstawia ona serię subtelnych portretów aktorki, które w pewien sposób personalizują wszystko to, co charakteryzuje te perfumy. Elegancja, delikatność, perfekcja.
2. L’Oreal Paris
Francuska firma kosmetyczna postanowiła stworzyć kampanię promującą nową linię szminek Pure Reds, do której zaprosiła wszystkie ambasadorki marki. Na pięknych portretach możemy zobaczyć dziesięć najpiękniejszych kobiet m.in. Blake Lively, Zoe Saldanę, Julianne Moore czy Evę Longorię.Przedstawicielka marki powiedziała :
Czerwień to pewność siebie. Musi jednak pasować do twojego nastroju i wyglądu, by pomóc ci osiągnąć ponadczasową elegancję.
3. Chanel
Supermodelka Gisele Bundchen i Chanel no.5? Ta kampania była sukcesem jeszcze zanim ujrzała światło dzienne. Ujęcia nie tylko zachęcają do kupienia produktu, ale też pokazują jego naturę i historię. Widząc tę reklamę Chanel po raz pierwszy, naprawdę nie mogłam oderwać wzroku od Gisele. Dodatkowo jest element tajemnicy, który sprawia, że chce się zobaczyć więcej! Niesamowicie!Zdjęcia wykonał Patrick Demarchelier.

4. GucciCharlotte Casiraghi, ambasadorka marki Gucci, występuje w kampanii Stolen Moments autorstwa Marta Alasa i Marcusa Piggotta.
Charlotte personalizuje pojęcie piękna według Gucci - kobieta powinna być dojrzała, delikatna ale zorganizowana, a do tego niezależna, jednym słowem - perfekcyjna.
Kampania idealna w każdym detalu. Sprawia, że kobiety chcą być takie, jakie powinny być według schematu kreowanego przez markę Gucci.
5. Dolce&GabbanaKate King wywarła duże wrażenie na Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Modelka, z jej ciemnymi oczami, brązowymi włosami i jasną karnacją, jest obrazem niewinności i kobiecości.
Kampania, jak niemal każda inna Dolce&Gabbana osiągnęła wielki sukces. Może to po prostu tradycja, że wszystko co wyjdzie spod rąk projektantów, od razu zostaje okrzyknięte fenomenem.






Brak komentarzy:
Prześlij komentarz