sobota, 27 grudnia 2014

STYLISH MEN


Nie mam pojęcia co dzieje się z pojęciem faceta w dzisiejszych czasach. Od kiedy chłopak
w rurkach i bluzie jest przystojniejszy od tego w koszuli i krawacie? O nie, nie dla mnie.
Więc jeśli facet nie potrafi o siebie zadbać jak facet to nie ma co liczyć na kobietę z klasą.
No chyba, że szuka dziewczynki albo kumpla do łóżka. cóż, o gustach się nie dyskutuje.

Dobrze ubranych dziewczyn na ulicy widuję codziennie wiele. Z facetem jest już większy problem. Ale jak już się znajdzie, to przyciąga uwagę większości kobiet. Bo mimo wszystko jest to w Polsce anomalią. Może warto coś z tym zrobić?
Jest mi przykro, gdy okazuje się, że dobrze ubrany facet jest gejem. A przecież tak niewiele potrzeba...
Cieszę się, że powoli to się zmienia. Chyba mężczyźni zaczynają doceniać znaczenie ubioru? To możliwe?
Na polskich ulicach codziennie dostrzegam ludzi w zbyt dużych ubraniach. Tak, rozumiem, oversize i tak dalej, ale za długie spodnie i wielka bluza? Mówimy stanowczo nie.
I drodzy panowie wystarczy poświęcić dosłownie chwilę na ogarnięcie się rano. Bo wystarczy nie wychodzić z domu w pogniecionych ubraniach i brudnych butach a już wszystko wygląda lepiej. Naprawdę nie warto spróbować?

Czemu faceci mają takie opory przed porządnym ubiorem? Prawdopodobnie po prostu nie chcą się
z tłumu. Jak wszyscy. Ale czy nie w tym rzecz?
By się wyróżnić i pokazać swoją osobowość? Wizerunek powinien być ważny nie tylko dla osób publicznych. Każdy powinien się troszczyć o to jak wygląda. Żeby coś sobą reprezentować. W jednym momencie ludzie mogą zacząć inaczej cię postrzegać. I nie chodzi tylko o potencjalnego pracodawcę czy szefa, ale również znajomych, rodzinę, obcych ludzi spotykanych każdego dnia.
I jeszcze jedno, porządny ubiór nie wymaga częstych zakupów. Wystarczy iść raz z kimś, kto się na tym zna, albo poprosić sprzedawcę o pomoc w doborze rozmiaru. Więc wystarczy odświeżać szafę raz na pół roku, ewentualnie robić zakupy przez internet. To naprawdę nic trudnego!

3 komentarze:

  1. No cóż, mój chłopak wygląda naprawdę dobrze, ale powiem szczerze, że to nie zawsze bywa zaletą... Po pierwsze, dziewczyny oglądają się za nim nawet, kiedy jest ze mną, co bardzo mnie wkurza. Po drugie, zakupy z nim są prawdziwą katorgą! Nie mam szans przejść na dział damski, dopóki nie obejrzę z nim kolejnych takich samych spodni, bo "dokładnie takich potrzebuje". Po trzecie, ja nie jestem osobą, która lubi się stroić na co dzień. Co innego na imprezy, ale idąc na zakupy, czy pochodzić po mieście zdecydowanie wolę wskoczyć w trampki i sweter. Niestety, wtedy bardzo odstaje od mojego chłopaka, który zazwyczaj chodzi w koszulach i marynarkach (razem, lub każde oddzielnie). No i po czwarte - przychodzi taki moment, że mam tego dość i chcę mieć chłopaka, który pójdzie na spacer z psem w dresie, a nie będzie się na niego szykował dłużej, niż ja na imprezę... Jasne, że fajnie mieć fajnego chłopaka, ale to ma też swoje wady ;)
    Pozdrawiam, Panna Obrażalska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste, że bez przesady. Nie chciałabym, żeby mój facet szykował się do wyjścia dłużej niż ja. Ale mimo wszystko uwielbiam chłopaków w koszulach :)

      Usuń
  2. Pytałaś na fb o wygląd. Ja ostatnio robiłam pewnej osóbce, ale się jej nie spodobał niestety, więc może być dla Ciebie. Mi się bardzo podoba, ale każdy ma inne gusta :) Tu jest link jak on się prezentuje: http://szablon-na-probe-daria.blogspot.com/. Zmieniłabym nagłówek i takie inne pierdoły, ale jeśli zależy Ci na czasie, to jest on od zaraz gotowy :) Jeśli chcesz, napisz do mnie na maila: darpio12@gmail.com

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń